back in buisness!

Fan vad fort 2 veckor gick..

Men helvete vad underbart det varit :D Sjukaste resan jag varit med om! Jag orkar inte berätta någon vidare detaljerad historia om vad vi gjort, vad som hänt osv.. inte just nu iallafall.. är lite trött efter resandet hem till kalla Sverige.. Vi levde iallafall liiiivets liiiiv och nu är batterierna full-laddade igen!

Kanske skulle ta och powernuppa lite nu.. haha.. tänkte sladda ut med min brum ikväll, nyvaxad är den minsan också, wooo! Nej, jag är inget plåtluder, jag ville bara påpeka lite fint att jag är bortskämd, haha! Tror jag ska förbi MM också.. Bow skulle befinna sig där ikväll! Undra hur fan han klarat sig utan oss gangbangerz i två veckor!? haha.. tss.. det har nog varit lungt och skönt :P

Nu ringde Sarah också :D så henne ska jag banne mig också träffa ikväll, PAX!

Jag känner mig så.. lycklig! Man behöver verkligen ett break ibland ifrån allt.. man uppskattar saker och ting mer sen också.. och längtar och saknar.. en underbar känsla, ibland, som nu :D

zZzZznaark... MIN SÄNG! :D hörs!

>> lougra.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0