oh la laaa

Seriöst.. klockan är snart halv 7 och det är redan mörkt ute! sjukt! Idag har jag inte åstakommit så överdrivet mycket.. bjöds på den efterlängtade spaghetti- och köttfärsås a la Jove, alldeles.. alldeles underbart! Och nu sitter jag och unzar la musica för fullt, det är klööös! Fick höra rykten om att vi brudar ska hooka upp sen och chilla lite, låter strålande!

Hihi snart äre bara en månad kvar tills vi glider mot Amsterdam! Jag blir så lycklig! Tänk er, Qlimax! tänk er, 30 000 pers som röjer satan! tänk er, förfesten i partybussen dit! tänk er, röj redan från kl. 6 på morgonen till kl. 7 morgonen efter! tänk er, när dom spelar Headhunterz vs. Abject - End of my Existence, jag blir alldeles till mig när jag hör den nu, tänk er när man är där då!? Oooh aaah fan vad jag längtaaaaar!

Brr.. ska ut i rusket nu och låta vovven få bajsa.. måste man så måste man!

Kommentarer
Postat av: Maniak

Kommer bli tyyngst på QLIMAX !!!! :D

2008-10-16 @ 10:02:31
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: David

sluta gnugga de i ansiktet på mig, ja ska bombhota stället =P hahahaha

2008-10-20 @ 21:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0