Uff uff uuuff!

Fyfasiken vad trött jag är, och frusen.. och så har jag en äcklig jädrans kräk-lukt i näsan, fick ju sitta och sniffa spya enda ifrån Nora eftersom nån brud spydde ner halva minibussen som jag körde, uuääk! Men aa, äre fest så äre! Tycker synd om den som ska komma och hämta bussen imorgon.. suprice! ;) Hoppas Jackie & Emil vart nöjda över allt stohej jag & Milla pusslade ihop :) Ibland är jag allt en hyvens vän minsan!

Sjukaste jag hört!
Jackie kommer ut där vi står och bolmar, med ett leende på läpparna: "fyfan vad jag älskar nötterna där inne, så jävla sjuka är dom!" Varpå en av brudarna säger: "vadå chilinötterna? Blir du sjuk utav sånna?"....alltså.. inga komentarer! haha!

nej dra åt helvete! nu ska jag banne mig krypa ner i sängen och kolla på Kung Fu Panda.. vääärt! fast, jag kommer nog somna efter 2 minuter.. men det gööör ingeeet! gonatt mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Maniak

Dom där grejerna ser ut som ofokuserade snöflingor i ett ljus sken...

2008-10-05 @ 17:38:29
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0