Reelaaax

Jag känner mig heelt avslappnad, helt lost in space! Jag och Monika var nyss ute och grejade vid MarieBerg, intog en varsin massagestol.. shiiiiet duude vääärt! haha, en sån måste införskaffas!

Jaha, gårdagskvällen då? Stället var.. eh.. jag vettefan!? Så vi drog till Satin istället.. och det var väll.. eh.. jag vettefan!? Ikväll då? Har hört rykten om fotbollskväll på MM.. urgh.. jag får se vad jag gör.. så trött på Örebros uteställen! Det har jag i och för sig varit det senaste året, men det blir ju bara sämre och sämre! Jag får helt enkelt öppna en egen klubb.. där det kommer vara vääärldens drag! Schysst musik, feta dansgolv, halvnakna killar som åker runt på rullskridskor och serverar drinkar, enhörningar som man kan klappa och ett jättestort bollhav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0