Provrörsbaaarn

Tänk vad festligt det skulle vara att klä ut sig till ett provrörsbarn på Halloween! Undrar ni hur ett sådant ser ut så är det bara att fråga mig så kan jag demonstrera!

Idag har jag träffat och hängt med både den ena och den andre.. Bosse, som jag backade in i en soptunna med. Dannie, som fuckar upp hela mitt universum. Elly, som lekte bullmamma. Jove, som anordnade en sightseentur genom Örebro. Och Milla, som bara är allmänt debil.. vilket vi kom fram till igår, när Bosse satte diagnoser på oss..

Shieet.. klockan är redan 20 över 3.. jag har tvärvänt på dygnet! Helt ovärt! Nej, nu ska jag ringa en vän som har sömnproblem sen ska jag kolla klart på The Nightmare Before Christmas! Och imorgon blire rajraaaaaj! :D Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0