Nu ska jag gnälla..

I 3 veckor har jag tränat nonstop, varje dag! Idag bryter jag det. Det är någe fel på min kropp idag, känner mig nästan halvt förlamad, hänger inte riktigt med. Kanske är lika bra att låta musklerna få vila en sväng.. Och sen den här jävla spänningsvärken jag fått, speciellt när jag sover eller vilar. Igår natt var förjävlig, vakna, somna, vakna, somna. Kl. 6 klev jag upp och det kändes som att jag hade styrketränat i 8 timmar! Varenda liten muskel i kroppen värkte, och inte tal om mina axlar, nacke, käke och huvud.. fyfan.. jag har rätt att tycka synd om mig själv.. jävla bajs! ont :(

Strax kommer Milla hit.. då ska hon sondmata mig.. Jag har inte ens lyckats göra iårdning mat idag.. vad äre för feeeel?!

Hur som helst, så längtar jag tills på fredag! Då blire rajraj med min gamle polare Dannie! :D Nefan.. måste lägga mig ner ett tag.. urgh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0