Jag är bra!

Idag får jag minsan 5 ostbågar utav 5 möjliga! Vaknade rätt tidigt och bestämde mig för att ta tag och rengöra mitt akvarium som jag suttit och tittat på i ett par månader.. fyfan det var det skabbigaste! Jag trodde pumpen var paj, men den funkade inte för att den var så jävla skitig, haha! Jag är ju fan djurplågare.. skäms! Nu äre bara fiskar som saknas, dom två jag har kvar behöver ju lite vänner, såklaaart..

Sen gjorde jag rent heeela min jävla bokhylla när jag endå höll på, bakom, framför, under, i.. shiet.. damm! Och sen hittade jag felet till varför min tv inte funka, haha, det var en sladd som hade fått liv och hoppat ur ett hål! Ah well.. jag är nöjd med min insats! Efter allt ståhej ville jag bara lägga mig ner och självdö.. icke, jag tränade istället.. nu är jag heelt slut!

Nu blire pizza-tajm med mamma! Sen blire till att styla sig.. ikväll blire till att prova på "Stället".. får vi se om det är något att ha! Over & out


Kommentarer
Postat av: jenny

du får mina fiskar! allihopa, bla en blå kampfisk som heter fludder

2008-10-13 @ 08:00:29
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0