Friday night

Så jävla speedad är jag! Energidrycker gör susen! Har haft en ganska lajbans dag på jobbet idag.. Alla har varit glada och spralliga, sånt gillar jag! För min del flöt jobben på, nästan för bra, så jag fick tid över till att springa och jävlas med alla andra, men dom tycker om mig endå! Hann dessutom med lite rullstolsrace också, det var länge sen.. haha! Vi kom även fram till att alla vi som jobbar där är totalt hjärnskadade, och att det är vi som behöver hjälp istället.. naaa :P

Jauhaupp! Vad händer ikväll då? Ingeeen aning! Folket vill ha med mig till Klaras.. men jag vettefan? Funderar på att bara ta det lungt ikväll.. är ju endå Halloween-partaj imorgon med massa häjkon päjkon! Men hm, äh! Vi får se vart kvällen tar mig.. spännande..

Nu ska jag få håret färgat iallafall, tjoflöjt!

"Det är inte korven som gör dig tjock, utan såsen" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0