DampBobPsykKant!

Helt seriöst, någon eller något vill mig ont! Jag har typ haft 35 nära-döden-upplevelser denna vecka! Bilkrascher, tågkrascher, lastbilskrascher, harkrascher.. Det är typ som i filmen Final Destination där döden jagar en.. jahopp..

Inte nog med allt detta, min rygg värker, jag har spänningsvärk som fan från och till och min tv har dött! Sitter väll på ett moln där uppe och röker en feting! Naaa.. imorgon ska jag göra några återupplivningsförsök! Helt sjukt, att allt tekniskt som jag kollar på, jag behöver inte ens peta på det, utan kolla på eller vara i närheten räcker, så går det sönder.. Jag förstår inte.. ah well..

Ja sen har man ju suttit och sneglat lite på snaran från och till denna vecka.. jag hatar hösten! Det måste vara hösten det är fel på! Tröttsamt och sämst, alltihop! T.o.m polare har varit upptagna med jobb och grejer och inte haft så mycket tid över till att hitta på nåt lajbans, jag har till och med tjatat hål i huvudet på mamma att hon och jag ska hitta på nåt, men nee, hon har inte tid med mig heller! Känner mig som en bortglömd hundvalp haha! Naaa, fullt så illa är det inte, men det är alltid kul att strö på med lite "hej-tyck-synd-om-mig" ibland :P
 
Jaha, är det nånting som går bra för mig iallafall så är det väll träningen då! aa, förutom igår då.. när jag pumpade skiten ur mig så jag höll på att kräkas och svimma på en och samma gång! Haha.. tror mitt liv är lite på högvarv nu.. måste coola ner mig lite! haha, jaja!

Idag har jag iallafall traskat på MarieBerg med Ralle, köpte mig en vinterjacka minsan! Sen gled vi förbi Bow en sväng och kikade lite på Qlimax-Dvd:n.. begär! sug! abstinens! ge mig! ouff! snaaart såå.. :D

Jag vill ha helg! På fredag styrs det hemma-fest! Och på Lördagen ska jag ställa upp för Jackie (och Milla) på ett partaj, vara bartender och jonglera med flaskor, sen kanske städa upp en och annan spya kanske, vem vet, den som lever får se.. haha, DING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0