Regning tisdag

Uh, jag borde göra rent mitt tangentbord.. så att ni vet!

Idag vart det ju MarieBerg ja, med Dannie & Sarah! Tror aldrig jag varit så här effektiv förut med att inhandla sånt jag behöver, gick väll istort sett bara in och ut i affärerna, tror det tog 2 minuter att välja och köpa mobilen till mamma, jätte fräsch var den! Efter inhandlandet hann jag väll istort sett bara komma innanför dörren och ta av mig skorna, så pep det till i mobilen och jag fick vända och gå ut igen och sätta mig i en bil där Milla & Bosse befann sig.. Drog och lirade biljard. Och jag kickade deras arslen, såklart! Ibland undrar jag om jag verkligen är så skillad, eller om jag bara är född med tur..

Jaha, och nu vill folk ha med mig till Satin.. men nae.. tror nog inte det! Jag har fan ont i ryggen! sämst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0