Tittikakaa

Jaha, då vare Söndag idag då! Men festen är inte slut för det! Ikväll blir det rajraj för lilla Marcus fyller år, så det blir till att shaka arslet på Björnstugan! Hoppas jag piggnar till lite under dagen bara så att jag orkar med kvällen.. den här jävla förkylningnen alltså, den vill aldrig ge med sig! Ena stunden mår jag bättre och andra, pang, poff, så är jag helt veck! Och så värker det i varenda liten muskel, plus att jag blivit grymt depp över att jag inte kan träna! Ah well, ska livet vara surt för en så är det väll endå lika bra att ta i som fan med allt på en och samma gång..

Om vi ska blicka bakåt så hade jag faktiskt en ganska trevlig kväll igår.. Var mysmongo för hela slanten, och att sätta foten inne på någon utav Örebros uteställen var uteslutet! Men jag var gärna med på förfesten som ägde rum hos David där det spelades The Rock Band för fullt, ganska roligt faktiskt! Vid 12-tiden sladdade jag hem till Bosse och slängde in honom i bilen så drog vi och käkade på MAX och lekte.. eh, ja.. vi kanske ska hålla vistelsen på MAX för oss själva. Men en sak jag undrar, det är vafan folk tror om oss när vi kommer in helspeedade och härjar, haha! Jag älskart! Sen sprang vi ut och lekte mission impossible, dödade lite japsar på vägen och vart jagade utav brontosarier.. och så körde vi step-up också!


Kommentarer
Postat av: Maniak

Jag må nog säga att gårdagens äventyr inte va det enklaste. Vi kunde ha misst livet därute. Brontosarier och efterhängsna papegojor är fan inte att leka med. Tur att vi har mad-skills i självförsvar !

2008-11-30 @ 15:48:43
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: David

de e faktiskt inte Rock band! =P så de så...de e Guitar Hero World Tour hahahaha

2008-11-30 @ 17:51:40
URL: http://yazdany.blogg.se/
Postat av: LowLow

aa same shit! :P

2008-11-30 @ 18:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0