Unz unz unz

Uff.. trött och snuvig är vad jag är! Men att jag skulle bli förkyld efter helgen i Amsterdam hade jag ju nästan listat ut med lilltån, haha! Växlande från varmt till kallt fram och tillbaka, åt knappt någonting och sömnen var ju helt upp och ner, men det vare värt! Och att jag är trött som en gås får jag ju skylla mig själv, snackade feleton typ halva natten och var uppe till typ 6 imorse.. och sen nu på morgonkvisten så kom Johan hit och härjade en sväng :) Så det vart minsan ingenting med att sova bort halva dagen..

Tänkte åka och införskaffa mig nya pjux idag.. men jag vettefasen om jag pallar.. Men, vad ska jag annars göra? Sitta här och uggla? ho hoo! Alla andra gör ju samhället en tjänst och är på sina jobb, så då får väll jag sysselsätta mig själv med att sprida pengar runt om kring mig! Buhu, så synd om mig :P Ska väll försöka få tag i mamma nu och kolla vad hon sysslar med och om hon vill vara min vän.. annars får jag gå på jakt efter någon annan!

Aajuste! Tokfräsiga låtar! Dra hem, pumpa och njut! Livet!
Headhunterz vs. Wildstylez - The World is Yours
Headhunterz vs. Wildstylez - Life Beyond Earth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0