Så jävla sämst!

Ovärt att vara sjuk i en vecka! All träning som jag kämpade med nonstop, varje dag, i cirka två månaders tid är helt åt helvete! Imorgon jobbar jag hela dagen, men på lördag, då ska jag banne mig pumpa skiten ur mig! Känns som att det bara är att börja om från ruta ett.. Och det här med maten.. jag fick in mina matvanor bra.. Nu, är jag sugen på allt! Känns också tungt att dra igång med igen.. Jävla skit vecka. Det positiva är väll att jag inte rökt på 5 dagar, haha! Ah well, så kan det gå.. ska nog åka och införskaffa 3 ton frukt sen.. börja om från början.. trallallalalaaa..

Idaaag.. dagens daaag! Vet inte vad som händer.. ska bara dricka upp mitt te sen ska jag ut och traska med Zebb till att börja med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0