Pungspark

Jag & Johan sitter och snackar om killar vs. tjejer, då vi kommer in på pungsparkar..
Johan: Ta bort våran möjlighet till att göra barn! Ni bara tänker på er själva!
Jag: Tänker på oss själva? Hur ska vi kunda få bebisar om inte ni kan?

Johan är nog den smartaste människan jag känner! :D

Jaha.. det var den onsdagen det! För det är väll onsdag idag? Jo, jag tror bestämt det! Idag har Jag, Dannie & Milla varit och köpt presenter till Bosse som fyller år på fredag. Han fick dom i förskott idag eftersom både jag och Dannie jobbar på fredag.. Det vart en snopp-värmare nu inför vintern, och en Barbara! Otroligt nödvändiga saker som man bara måste ha!

Vi åkte förbi en feting olycka nu på kvällskvisten också som hade inträffat på motorvägen, mellan en personbil och en lastbil.. tjoflöjt det var den bilen det! Fyfan vad hemskt! Ena stunden sitter man och sjunger till låtarna på radion, andra stunden så blir man tvärmanglad! Brrr..

Föresten har ni tänkt på en sak? Sen folk började skriva bloggar så har man inte så mycket att berätta om när man träffas.. det blir typ: "vet du vad jag gjorde igår? Jo jag..." "jag vet, jag läste det i din blogg.."

Neru, nu ska jag gå och kräkas lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0