Nönönöö

Har haft en ganska soft fredag faktiskt! Jag, Bosse, Dannie & Milla bänkade oss framför projektorn och kollade på "Felon".. Så jävla bra film! Så fantastiskt bra att jag till och med ska dra hem den nu så jag kan kolla på den om och om igen! Men fan vad lack man blev inombords när man såg den! Ah well.. Efter filmen kom Ralle så fick jag slå lite på honom sen hoppade vi alla in i bilen och gav bort blommor till folk! Jättetrevligt! Nej nu ska jag fan sova, är en dag imorgon också! Då blire fest! :D



Jag rekomenderar den starkt! Night night!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tjohooo! Måste ju säga att Felon e nog den grymaste film på länge =) Kan rekommendera dig o se Taken SVINBRA!!!!

2008-11-16 @ 17:21:35
URL: http://xjcx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0