Jag vill ha röv!

Ännu en helg förbi.. känns så.. sämst! Tillbaka till alla måsten, och all jävla ångest! Värsta ångesten är nog att jag inte har så många måsten just nu! Hatar att vara tim-vik! Ingenting är stabilt i livet när man är det! När kommer jag få jobba, undra om dom ringer imorgon, kommer jag ens få ihop någon slant denna månad, kan jag planera att åka och bowla imorgon kväll eller kommer dom ringa och vilja ha in mig? Så sjukt jävla sämst! Orkar inte ens engagera mig längre! Tror jag snart sätter in min fot på plan B.. Jag måste få förändring, nuu!

Ah well.. var hemma hos Dannie och rajrajade lite i lördags! Gjorde så att alla fick "jag vill ha röv"-låten på hjärnan, YES!, haha! Sen gick jag i Markbacken och heilade medans jag sjöng på den, alla älskar Lollo! Jag var till och med så speedad att jag städade ett kök halv 3 på natten. Och så hann jag hoppa sönder en soffa tillsammans med Matte också, feta som vi är! Haha..

Idag.. söndag.. har jag.. blivit plågad av en viss Ralle, men det är ju som vanligt när vi ses, även om vi ses i bara 5 minuter så hinner han endå med att göra livet surt för mig! Sen har jag och Bosse kollat på en halv film tills vi fick för oss att dra och säga hej till Dannie & Milla.. och så har jag backat in i en bil, men, ingen skada skedd! Dessutom så vågade jag låta Bosse leka lite med min brum, slira sönder mina dubbisar!

Segt det gick att skriva idag! Känns som jag har skit mycket att berätta men får inte ut det, haha.. aja.. ni får nöja er med det här! Ska väll krypa ner i sängen nu, slå på en rulle.. Mongol tror jag den hette, nån chingchong krigsfilm! På tal om krig.. Jag och Bo ska starta krig med japsarna! Ser så fränt ut i filmer, vi ska dessutom bli hjältarna i slutet. Såklart. Aa men iallafall.. hopp på tråden igen! Sängen. Sova. Dom kan ju faktiskt ringa ifrån jobbet imorgon och vilja ha in mig. Så less på det, jag kräks! Dessutom lockar det mer att dra och spela bowling imorgon kväll.. jag har ju faktiskt blivit bjuden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0