Hihi

Jag tror jag snortat alldeles för mycket utav John Blunds pulver, är ganska övertrött nu.. har ingen som helst lust att sova samtidigt som jag är så jävla feting trött att jag skulle somna på en sekund om jag la mig ner, ah well..

Denna dag har jag iallafall traskat på stan med Milla.. försökte hitta något schysst som jag kan ha på mig på Qlimax men näe, bara mormors gamla gardiner överallt.. eller stickade saker, vilket troligen blir en aning för varmt, haha!

Sen träffade vi Sarah, så vi satte oss ner och diskuterade och hade oss om det där med att jobba i Norge.. kom väll egentligen inte fram till så värst mycket, men fan vilket knussel det ska vara! Har iallafall kommit fram till att ska man dit och jobba så är det kontakter som gäller. Vi vet en just nu, så vi får se hur det blir.. Blir detta inte av nu, så har jag iallafall lagt upp en plan B som jag tänker införa efter jul.. Jag ska göra en total renovering av mitt liv! :) Känner att det behövs! Ska jag vara ärlig så är jag förbannat trött på att trampa omkring i samma jävla lerpöl dag in och dag ut.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0