Halloween

Kom hem för kanske en timma sen från festfixarn Jove som hade ställt till med Halloweenparty, riktigt nice vare! Men fan, har blivit tvärförkyld! Bara för att jag skrev för någon dag sen att jag inte minns när jag sist var sjuk så blir jag ju självklart det nu, haha humor! Jättekul att vara krasslig nu när jag tänkte träna skiten ur mig själv imorgon, bara för att jag slarvat lite den senaste veckan.. Jag vägrar mjukporr!

Hur som helst så fick jag iallafall lära mig ett och annat ikväll.. Om en viss Bosse, Kim & Marcus är i närheten och snackar om att så morötter(?).. så spring för livet för fan! Påhoppad och nerputtad ifrån soffan sedan har man tre karlar över sig (kanske inte så pjåkigt endå? haha) men vid det här laget så kittlade dom sönder mig! Jätteroligt.. aa jag skrattade ju faktiskt.. Sen lurade jag i Kim att han skulle snorta snö, och den dumme fan gör det också! Brainfreeze! Haha! 

Försökte nyss få hit min personliga ryggkliare.. tyckte han kunde komma hit och killa min rygg hela natten, men det gick inte, han är ute på vischan.. fastän jag sa att jag var döende så var han fortfarande ute på vischan.. idiotiskt! Jag får nog anställa någon ny! Nej ta mig bakifrån! Nu ska jag fixa te, sen krypa ner i sängen och rulla in mig i täcket och kolla på den nya filmen jag fått ner, vad den nu hette.. Imorgon blire nog banne mig sängläge hela dagen känner jag! uuuh.. snoooooor! vill du ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0