Bowling

Jajjemen, idag vart det nachotallrikar och bowling för hela slanten! Och kul vare! Var ett jädrans bra tag sen jag spelade bowling, trodde jag skulle vara sämst, men så pjåkig var jag minsan inte! Satte till och med 3 strikar :D

Imorgon ska jag släpa med mig Dannie, kanske JC och nån mer som vill med(?) till MarieBerg! Ska köpa present till mamsegull som fyller på torsdag! En mobil ska hon minsan få, hihi! Sen ska jag unna mig själv några absolut nödvändiga grejer som man måste ha, även om det skulle bli krig! Har det egentligen lite småsnålt med cash men det är ju så att skulle man nån gång bli helpank och utslängd på gatan, varför inte se jävligt snygg ut samtidigt?

Alltså, fan vad jag saknar värmen.. och utomlandslukten.. och framförallt havet! Satt för någon dag sen och kollade igenom bilderna ifrån det att Jag & Jove var i Thailand i April, och ifrån att Jag, Hanna & Milla var i Sunny Beach i September.. Jag vill åka igen! Jag vill bort ifrån den här tröttsamma hösten..


Näe, back to reality! Nu ska jag, som vanligt, slå på en rulle, och krypa ner i sängen! Ska upp tidigt och träna imorgon, uff uff! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0