Kokooo

Jag ska gifta mig med Björn Gustavsson! Haha, för skön :D

Jaha, då har man jobbat och slitit häcken av sig i fleeera dagar i rad, fick vara ledig idag, men imorgon drar det igång igen, huaa dead meat! Ska upp 6 imorgon så jag borde sova nu men jag är banne mig inte sovnödig! Typiskt! Här har man gått och varit jättetrött hela dagen, sen när det väl börjar dra ihop sig för sängen så känns det som att man druckigt typ 35 koppar kaffe! I och för sig vet jag inte hur det känns för jag dricker inte sånt snusk!

Jaha, nehe, jag var visst inte så värst intressant idag! Jag tror jag kastar in handduken nu och trippar ut i köket och våldgästar kylskåpet istället..

Cya don´t wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

du ska inte gifta dig med han! FÖR DE SKA JAG ! PAX

2008-03-09 @ 23:47:42
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Jowey

nönönö, det kan ni glömma, han och jag är redan på g ;) haha

2008-03-12 @ 00:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0