Hot Chipotle

Alltså, haha, Hot Chipotle, hur fan kan man ens komma på ett sånt namn? Det är den nya hamburgaren på MAX om ni undrar. Jag, Tessan & Milla såg den på en skylt när vi stod i driven och började fundera på hur fan man uttalar det, så vi var tillslut tvungna att fråga han i kassan, inte ens han visste, oskillat om jag får säga det själv!

Dagen har jag spenderat med hår, hår och ännu mera hår! Klippt, färgat och stylat mammas, sen mitt egna, min råballa lugg är borta nu, sen fick jag äran att färga Millas hår också när jag endå höll på. Efter Lollos Frisörsalong AB vart jag tvingad utav Millas pappa att äta med pinnar, jag har nog aldrig varit med om att det varit så ansträngande att äta mat förut, men jag lyckades iallafall, även fast jag gav upp tillslut och tog kniv och gaffel, men det hör inte till saken! Lite tyngst var jag iallafall!

Efter det blev det till att lira biljard, himlans festligt! Sen hängdes det gäng hos BowBow! Efter det har det faktiskt inte hänt så mycket mer..  Strax ska jag krypa ner i sängen bredvid Zebbolojnen, kolla på en film eller två!

Urgh.. jobba imorgon.. snaark..

Kommentarer
Postat av: Kuken

supa, sup oftare.

jag hittade en sup

2008-03-28 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0