Värdelöst

Ja vafan ska man göra?

Igår var jag på barnkalas! William fyllde 4 år så han fick en radiostyrd bil utav mig & Milla, det första han sa när han öppna paketet var "BATTERIER!" Hahaha.. Jahopp, kanske man ska ge honom en årsförbrukning av batterier nästa gång då :) Sen åt vi, massor.. tårta och grejer. Och Sofie tvingade i mig bullar tills jag höll på att kräkas!
Efter svullandet brändes det kalorier på basketplanen, yaay!

Idag har Jag och Millamackrillo varit på MarieBerg och bränt stålar.. underbart fan! Och nu ser min plan ut som så att jag ska få upp mina skills ett snäpp högre i GH3, sen blir det duschen, för att sen förhoppningsvis.. spela basket.. Eh, nödvändigt att duscha..? Bra att vara efterklok!

- Lollo jag är så jävla bajsnödig! Du får 100 spänn om du skjutsar hem mig!
Måste man så måste man! Hahaha så tappad!

Nejfan, nu blire till att lira..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0