Rackarns!

Sverige suger ju på fotboll, pinsamt! Sitter hemma hos MillaMaräng.. känner mig som en muffin! Jag vart så förbannat sugen på det idag, så jag la min badass-image åt sidan och ställde mig och gjorde kladdiga chokladmuffins, mumma! Men fan jag skulle inte ha ätit den sista.. uuh..

Jag har känt mig helt körd de senaste dagarna, som ett jävla fuckhead! Tröttare än tröttast.. Palla? Nee.. jag borde börja dricka kaffe.. eller ne, fyfan vad snuskigt! Jag sover hellre bort mitt liv..

Nu har jag semester i 2 veckor, yaay! För skönt! Ska börja min ledighet med att dra till Göteborg imorgon, kanoners! Men innan det ska jag till arbetsförmedlingen och snacka utlandsjobb, hihi..

Nu har Milla nattat sin lillsyrra, så nu ska jag dra med henne ut i den härliga sommarkylan och bolma lite! wraah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0