Förtjusande!

Jag om min kära vännina Camilla Nordlund ska strax trippa iväg i våra Gucciskor och Pradaväskor och gå in som VIP på cocktailparty på fashionabla Spybar, ska bli fantastiskt gott att även få smaka på deras välomtalade entrecote med dess ljuvliga, smakfulla delikatesser som tillbehör. Nefan, nu ljög jag.. Det är bara att insee. Jag är en tråkig medel-Svensson.

Tur att man har en mamma som förgyller vardagen iallafall.
Mamma: Vill ni bowla? Jag har sånnahär kort ni kan få.
Jag & Milla: Naeh.. banorna är nog fullbokade.

Efter en stunds tystnad.

Mamma: Men bio då? Jag har två biocheckar ni kan få!
Jag: Vafan är du så snäll idag för? Vad är baktanken?
Mamma: Du ska vara hundvakt imorgon!

Jomenvisst, Jag & Milla ska sitta och mysa med varandra denna Fredagskväll i biomörkret, och dela på en stooor popcorn! Lätt värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0