Vafan äre med mig?!

Ja det kan man ju undra! Nu har jag varit ledig i en och en halv vecka, och Moder Jord har inte varit på min sida denna tid, inte en enda dag med sol och bad, pissigt värre! Men, det som är ännu pissigare är att idag är det nice väder, och jag har ingen lust att ligga på stranden(!?) Jag som längtat så efter sol och värme.. haha lustig är jag! Men vi får se, jag har betänketid på mig tills Bosse käkat klart, då ska jag veta om det blir Säbylund eller inte! Och ni andra! Fan vad gay ni är.. alla med sina måsten! Jag hatar måsten!

Haha, alltså igår.. Milla är så tappad!
Vi var ju ute och snurrade på kvällen, och Milla fick köra min bil. Sen när det var dags att åka hem så kom jag på att Milla hade sin nyköpta kamera hos mig.. Sen när vi är vid rödljusen i Lillån så svänger Milla av mot sitt håll, och jag frågar om hon inte ville ha sin kamera, varpå Milla säger "Jo, men jag ska bara hämta min bil".. Tror ni Milla fick en lustig blick utav mig eller? Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta! Haha, Milla bor ju för fan typ bara max 5 minuter ifrån mig, hahaha.. Så jävla lat, sök hjälp! :D

Hon var ganska rolig inne på Coop också, när en mycket vänlig tjej sa till Milla "Du kan få gå före mig i kön, du har ju bara två saker.." och vad svarar Milla med? "Men jag ska köpa cigg också.." Hahaha, jag hatar Milla! Det gjorde nog tjejen i kön också! :D

Nejfan, nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och fundilura på om jag verkligen orkar ta mig någonstanns.. Du kan ta mig!? :D Ne, luring.. fan vad jag hatar mitt velande idag! hahaha sämst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå jag var ju typ sjuk igåår och sen så ska man vara ärliig. Sådeså! : P

2008-07-03 @ 14:47:14
URL: http://miiillaa.blogg.se/
Postat av: Maniak

Haha, tycker fan Milla börjar bli mer och mer skadad för varje dag som går. Och så ska du skylla de på en klen förkylning !? Så jävla mycket snor i skallen har du inte för att det ska bli braindamage. Eller hur LoooW !

2008-07-04 @ 04:32:48
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0