In i dimman!

- Vafan mamma du ser ju ut som Quasimodo! Haru någe tjack eller?
- Tjack?
- Aa, jag är så jävla trött!
- Ne men jag har en förkylning!

Känner att jag inte riktigt är på banan idag.. så jädrans trött! Hur som helst så känns det nu iallafall som en feting klump i magen försvunnit, tänk så tokigt allt kan bli och alltid tror man det värsta! Men aa, lite action måste man fan ha i livet!

Förut åkte jag och köpte fetaste godispåsen med m.a.s.s.o.r av godis, i bilen på väg hem åt jag typ 3 stycken, sen ville jag inte ha mer, nån annan som vill? Ska lägga ut det på blocket!

Både Jag & Milla fick ett varsitt vykort utav Danny & Tessan idag ifrån Grekland. Milla fick ett med en seriös typisk vykortsbild, och vad fick jag? Jo, en figur med en JÄTTE-dase! Haha, jag gillart!

Det ryktas om att det är RixFm på onsdag, surt, jag jobbar, och som ni kanske vet jobbar jag mitt i centrala Örebro, Järntorget. fan om jag får ett larm, då blire till att lira amerikans fotboll och tackla folk! Efter jobbet tror jag minsan det blir till att svina lite, ooh aah! In i dimman..

Och så ett par visa ord ifrån en mycket vis kvinna:
Acceptera du att jag är den jag är
så slipper du bli upprörd när du
upptäcker att jag inte är den du
tycker jag borde vara och besparar
dig alla besvikelser som beror på dina
egna orealistiska förväntningar

That´s it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0