work work work

Mjaou, då sitter man här igen, tar det lungt efter jobbet, men jag vill inte ta det lungt! Jag vill svina! Hela helgen, aa hela veckan med för den delen, har bestått utav jobb och hurtigheter, så nu jädrans! Men ne, fuck söndagar, alla är bakis! Weikipeiki LowLow is back in buisness! Men jaha.. jag får väll.. tvätta eller nåt istället då.. we..ho..

Dagens ris:
Ambulanssjukvårdare sjönk ganska lågt i mina ögon idag på jobbet.. När jag en dag är en sådan, tänker jag aldrig tillåta mig själv att behandla en annan människa på det viset som dom gjorde idag, shaaame on you!

Dagens ros:
Självklart till mig själv! Jag är så jädrans snäll så jag har nog goda förutsättningar till att bli något annat än en amöba i mitt nästa liv, badabing badaboom! ;)

Nej nu ska jag slå en plonka till min trogna vapendragare Sofie så får hon uppdatera mig lite om världen utanför begäret efter pengar!

Ps. Tänk om man var en mask.. hahaha.. jag älskar fantasi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0