Jahopp..

 Man skulle nästan kunna tro att Jag & Milla har rökt på idag. Vet inte riktigt vad vi ska sätta för slags symtom på oss..

Igår vart det Satin. Satans Satin! Knökens med folk och tropisk värme! När man kom ut därifrån framåt småtimmarna kände man bara för att skrika "Freedoom!", ta av sig kläderna och hoppa i Svartån, typ! Men så vart inte fallet.. Det vart istället battle mellan Bosse och Nisse inne på Elvis, Bosse tog hem vinsten, congratz! Sen traskade jag hem till Palle.. :)

Idag var vi och besökte Lillkorven på sjukan, och jag är inte avundsjuk! Efter det drog Jag, Milla & Bosse och käkade på donkan, levde lite rövare och gav folk runt i kring en show till maten.. Sen blev Milla blind, jag döv, och Bosse stum.. vart lite svårt med komunikationen där kan jag fetlova!

Nu har vi iallafall sagt bye bye till våran tredje Gangbanger, Bowfuckinghoe! Men Bosse, du kan vara lugn, vi ska ta väl hand om din lägenhet i dessa 5 veckor, plus fisken! Eller.. det beror sig på om det finns mat hemma!

Nu ligger Milla i min säng och inspekterar Zebb medans han kliar sig i rumpan, hon super också, hennes undanflykt är att jag ska plocka hennes ögonbryn, haha! Vet fan inte om det kommer bli lättare med en packad Milla.. återstår att se! Efter jag pinat henne drar vi antagligen utåt.. troligen först hem till Jc & co. Får vi se vad som händer och skeeeeer..

Dude.. nu pallar jag fan inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0