Tokigt! hehe

Jaha, det var den helgen det!

På Fredagen var jag ute och svinade med Sarah.. Alltså, sjuk kväll! Heeel-lustigt, haha! Som inne på Pasta, så kom det fram en tjackkärring till mig och sa "Duuuu.. förlåt.. för att jag.. ser så hemsk ut! Jag mår inte så bra! Jag bara sitter här! Det är ingen som gjort mig illa! Mummel mummel och blabla Jag hoppas vi ses nån gång när jag mår bättre!" Vad i helvete!? Aa okej, skål på dig med! Nudel fick ett gott skratt iallafall..

..fan nu kom jag av mig! Syrran kom hit med sina 3 miljoner ungar plus en gammal polare till henne som tydligen visste det mesta om mig när jag var bebis, se där ja! Okej, hopp på tråden igen..

Fredagen.. ajuste! Hm.. Efter MM och Pasta träffade vi Bröderna Bröd som ville styla, sladda och skryta om deras nya brum.. så javisst, Jag och Sarah hoppade in och drev skiten ur dom, haha!

På Lördagen satt vi hos David.. och lirade GH3 och åt korv! Sen drog Jag, Milla och Johanna till Alex! Milla svepte i sig ett par groggar, från att ha varit rätt så "normal" (haha), så såg man hur det slog till på henne och hon började nästan dreggla och se mer lost ut än serien! Sen hör jag någon stöna som fan "ååh aah ooh åh", då ser man Milla med huvudet inne i skafferiet och blir påsatt bakifrån utav Lillkorven, haha aa på låtsas men endå, så jävla sjuka! Så jävla roliga! Mja, alla var dyngraka och jag dansade breakdance, haha!

Efter att ha tömt barskåpet där drog vi till nästa ställe, hem till Rickard.. där nästan alla var rätt så jävla packade! Aa, förutom Peter då, Rickards växt ute på balkongen som jag var tvungen att hälsa på. Men Peter dog sen, han fick en stycken Alle över sig, R.I.P, haha!

Min mamma & Milla älskar verkligen att driva skiten ur mig.. sök hjälp! haha..
Undra hur Milla mår idag föresten.. hehe jag ska nog ta och ringa henne nu så att jag vet att lejonet i soffan inte käkade upp henne inatt.. Aa precis, Milla var apradar, efter att hon kommit hem inatt/imorse fick jag ett sms ifrån henne "Vafan är det för dag idag? Det ligger ett lejon i min soffa!" Psykoos! haha over and out!

Kommentarer
Postat av: MilloMcrillo

Hahahaha, jadu.. Fylla var det ju. : D

2008-07-20 @ 18:54:50
URL: http://miiillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0