Jag har skrivit en dikt:

Fuck you Fuck you Fuck you, fuckfuck fuckelifuckfuck.. fuck!

Lollo: Hej, du har kommit till Lollos personliga sekreterare, vill du lämna ett meddelande?
Milla: Aa.. hej.. Jag är klar nu!
Lollo: Okej, då ska jag meddela Lollo det så ska hon bara ta på sig sin Batmanutstyrsel, ska du eller hon stå för skjutsen?
Milla: Det spelar ingen roll..
Lollo: Okej, då kommer hon strax och hämtar upp dig i sin Batmanbil. Tack och hej!


Fan vad skönt det är med personliga sekreterare ibland..


Sömnlös natt..
För var dag som går blir jag mer och mer orolig.. försöker att inte tänka på det.. snälla låt det inte vara sant! What to do, what to do..
Nu vart jag fan för tankspridd.. jag pallar skriva någe mer.. urgh.. borde lägga mig och försöka somna igen..


Kommentarer
Postat av: Maniak

Ehm, fin dikt ! Jag önskar att jag var lika poetisk som du, men det är nog nått jag aldrig kommer att få uppleva.

2008-07-15 @ 05:35:05
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0