High life trippel plus!

Ja det kan man ju säga! Det var den helgen det.. söndagsångest är inte att leka med!

Fredagen vart det chill på stranden, sen handlades det nya bikinisar.. För att citera en viss mamma: "Hur många bikinisar har du nu? 72?" Naeh, inte fullt så många, men nästan, klockren gissning! Kvällen spenderade jag i min säng framför en film, tills jag kom på att "det är ju för fan Fredag, varför är jag hemma!?" Meen efter lite eftertanke så insåg jag att det gjorde mig inte ett dugg. Sen kopplade jag byrackan och gick ut på promenix mot okänt mål sådär mitt i natten.. skönt att lufta hjärnan ibland.. Kände mig iaktagen efter ett tag, ja se på fan då vare en grävling som satt och tittade på mig & Zebb.. dom är ju hur farliga som helst! Så jag sökte flyktvägar utifall den jäveln skulle gå till anfall, det enda jag kom på var att antingen springa ut på motorvägen och bli överkörd, eller att klättra upp i ett träd. Alternativ 2 var väll det som lockades mest, men vafan skulle jag göra av Zebb? Hissa upp honom i kopplet, haha.. Nu får ni fantisera ihop en bild i huvudet, så får vi se om den blir lika rolig som min, haha! Som tur var ville inte grävlingen mucka gräl så det vart ingen dramatik.. Personen jag hade i luren vid det tillfället skrattade bara åt mig och frågade om jag var bäng.. varför är det aldrig någon som tror på mig?

Lördagen var det släktfest! Topnotch! Men fan vad varmt det var.. jag höll ju på att tuppa av vid ett flertal tillfällen! Jag skulle gjort som en utav ungarna.. ramlat i bäcken.. från min sida hade det ju i och för sig varit frivilligt! Efter släktens nostalgi-trippar så drog jag och hängde gäng med en Marcus. Snurrade runt lite här och var och gjorde hembesök hos diverse människor.. Vi käkade vindruvor och Marcus kommer med en fråga som gjorde mig lite kluven.. "Hur odlar man fram vindruvor ifrån kärnfria druvor?" Nån som vet? Var då så snäll att tala om svaret för mig så att jag kanske kan börja sova om nätterna.. Hur som helst, efter att vi konstaterat att Örebro är gay och sämst och allt såntdärnt, så bestämde vi oss för att dra till ghettot och lira Gh3 och sen glo på en rulle! Åter igen fick jag frågan om jag var bäng, när jag såg en gubbe i hörnet på Gh3.. Benjamin! Hahaha.. Sen deckade jag till filmen..

Och idag.. dagens dag! Vart det chill på stranden igen.. Sen pang boom så vart det århundradets oväder! Jävlar vad det regnade och åskade.. folk flydde i panik till bilarna! Jag åkte hem och tog upp striden mot mina två garderober som jag suttit och tittat på i ett par veckor.. men nu jävlar! Fan vad mycket kläder jag slängt idag! Hittade dessutom en massa jag inte visste att jag hade.. yaay!

Oj vad mycket jag skrivit nu.. det är väll en flykt ifrån att känna måstet till att behöva gå och nanna kudden.. det är fan inte mänskligt att behöva gå upp 6 på morgonen..

Over & Out


Kommentarer
Postat av: David

Hahahaha hej hej prusiluskan!



Ja tänker alltid i bilder så ja kan tänka mig hur de skulle se ut...hahahahha....dör av skratt

2008-07-27 @ 23:30:53
URL: http://yazdany.blogg.se/
Postat av: MilloMcrillo

Dude, vad gör din jacka i bakgrunden ? Eller, HUR gör din jacka i bakgrunden ?

2008-07-29 @ 14:52:09
URL: http://miiillaa.blogg.se/
Postat av: Loooow

Den hänger ju på stolen, haha, så enkelt var det!

2008-07-30 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0