Förbannad

Aafan, jag är så jävla förbannad! På systemet dom kör med på sjukan! Kom typ nyss hem därifrån, har varit där hela jävla dagen med en sån jävla smärta! Dom tog en massa prover, gjorde ultraljud, klämde och grejade och kom inte fram till ett skit! Som vanligt fick man höra "kom tillbaka om det blir värre".. vafan ska man vara döende för att få hjälp!? Det är inte normalt att ha såhär ont.. allvarligt.. jag kräks! Dessutom att man ska behöva vänta en hel dag för att få höra den lilla irriterande meningen, när dom egentligen kunnat gjort allt på 5 minuter.. sjukt!

Well well, ska proppa mig full med piller nu sen lägga mig i ett bad.. Så får vi se sen om jag pallar att ta mig upp på stan till RixFm-grejen.. Är feting-nice väder ute nu och kommer vara det under hela helgen ryktas det om, underbart för jag är ledig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart hade du ont och vad äre som hänt? :s

2008-07-26 @ 12:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0