Dude..

Jag luktar konstigt! Inte precis som en hallontårta kan man säga..

Började dagen med att dra med Zebb ut till Kårsta. Jag, han & Bosse tog oss en promenix ner till Lången så Zebb fick plaska lite. Efter det drog vi med oss Billy till basketplanen på Norr, så kom Danny och Robin, ouff vad jag spöade skiten ur grabbarna! Satte bollen t.o.m baklänges, haha, ägda! ;D Sen vart det mat-jakt! Slutade på Pitchers, men jag och Milla var inte hungriga så vi satte oss på en parkbänk och bekantade oss lite med en fyllegubbe..

Och efter det var vi tvugna att bränna kalorier igen så vi drog och lirade ännu mera basket.. Därav varför jag inte luktar hallontårta! Men jag pallar fan inte duscha.. det får bli morgondagens projekt! Imorgon ska jag föresten hämta ut min nya digital compact kamera, yaay! Sen om det är fint väder, så blir det banne mig bikini och vattenlekar :D

Fyfan jag är tröttare än tröttast! Min fot har somnat.. (säger ju att den har narkolepsi!).. tror jag ska låta resten av kroppen få haka på! Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0