Supersize me!

Jag skulle inte ha ätit det där sista chipset! Idag har jag & Vicco bara varit onyttiga! Men det får man vara ibland tycker jag :) Solat har vi också gjort minsan! Och köpt fiskar! Malte, Tojan, Silvia & Brainiac fick dom heta. Och dom verkar komma bra överens med Lollo, Cp-Milla & Jove-snestjärt! Haha!

Jag blir så himlans barsk! Skulle lägga mig i ett varmt, härligt skumbad förut, och så kommer pappa och påpekar att han stängt av varmvattnet. Ååh i just det ögonblicket kände jag för att morda! Men ne, jag fick ta fram en påse att andas i och gå ner och sätta på varmvatten. Så nu sitter jag här.. i väntans tider. Jag kommer ju fan få hängpattar innan det blivit varmt!

o
l\_ o
)) \ Let´s pök ..
Aa det vore skönt men nu tycker jag att vi går istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0