Sladdaråå!

Ojojoj, vad det snöar! Himlans trevligt! Jag är sådär lustigt trött så att jag knappt ens vet vart jag ska ta vägen, känner mig som ett fuckhead! Men så kan det gå när man inte kommer hem försän vid 8-tiden på morgonen, och sedan kommer det en viss pappa Lars vid 11 och petar på en och säger att vi ska iväg och greja.. uuh!

Folk undrar hur jag orkar vara nykter nästan jämt nu för dagarna, frågan är väll snarare hur folk orkar supa vid varje tillfälle som ges? Jag har iallafall kommit in i en period där jag tycker det är skönt att inte förtära alkohol varje helg, det blir ju dessutom roligare att festa till det lite om man gör det nån gång då och då och kanske när det händer någe speciellt. Jag följer ju gärna med ut på bravader och har minst lika kul för det! Jag tycker det är rätt lustigt att man ska behöva förklara sig om varför man inte dricker.. Men iallafall, fan vad pengarna inte tar slut lika fort nu för dagarna :D

Igår var jag iallafall med gänget på MM-baren, nykter ja. Och det var väll trevligt :) Sen drog jag hem till Palles nya lya och kollade på film, Torkel i knipa, mycket lustig rulle, haha! Sen när vi gick ut för att jag skulle bolma lite så var det snö, massor av snö, överallt! Poff liksom! Lattjo lajbans! :D Vid halv 4 drog jag mig hemåt men ringde Milla först och kollade så att hon levde, hon var på Norr med Jove så jag åkte dit och tänkte bara säga hej. Sämst är jag, vi hamnade hemma hos Matte helt plöstligt, och gjorde typ, ingenting. Eller ja, dom söp och mådde bra, haha! Vid 7 vart det frulle på Mc Donalds, sen sladdade jag hemåt. Sladdade bokstavligt talat!

Ne nu mina små raringar ska jag ta och krubba lite sen dra mig hem till Terrores, vi ska spela Mortal Combat och rädda världen! PussHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0