Sämst är dethär!

Jag klättrar på väggarna! Jag har inte varit utanför dörren på flera dagar. Jag har inte träffat någon mer än mamma, pappa och min äldsta brorsa på sistånde. Jag har tydligen slutat röka också, det är ju i och för sig jädrans positivt! Får vi se om jag är kapabel nog till att hålla mig till det också! Uscha vilka grymheter man utsätter sig själv för, man skulle egentligen lika gärna kunna köra rysk roulette och suga av en AK5:a..

Imorgon ska jag, med eller utan halsmandlar, åka ut till IKEA hade jag tänkt! Jag ska införskaffa mig en ny sminkhylla, den jag har nu är för liten och jag tycker det ser en aning skabbigt ut när allt det överflödiga ligger på min fönsterbräda.. Hoppas jag får med mig någon vän, alla verkar ju ha tagit sig själva i kragen nu för dagarna och skaffat sig jobb och såntdärnt..

Kom på att det snöade ju för nån dag sen! Varför?! Vad hääänder?! Moderjord den subban borde sluta upp med sina humörsvängningar! Jag vill ha sommar och sol och kort kort kjoool!

image3

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0