Morr!

Jag borde sova nu. Ska upp klockan 6 imorgon, jobbar till 11, hur ovärt känns inte det? VA!? Jag är inte sovnödig!

Efter jobbet ska jag och Milla sprätta pengar hade vi tänkt! Jag vill ha nya pjux! :D


Idag beställde jag tid till min tatuering, i April! Shit det är ju långt som aset tills dess! Vem vet vad som kan ha hänt tills dess, jag kanske har amputerat benet då, ovärt! Nej sånt ska man inte skämta om, vad misslyckad jag känner mig nu.

Idag har jag banne mig bara hängt i gäng! Det var ballt! Besökt en sexbutik med Jackie. Spelat Bazz med Dannie & Jc. Lirat pangpang spel inne på Videobiljarden med Dannie medans de andra blev brända kräftor. Legat på Dannies soffa med Milla och svullat chips. Hängt lite hemma hos Emma och kollat Scrubs. Och sista anhalten var utanför Joves place, med en cigg. Ja, en cigg. Jag känner mig hur dålig som helst! Sämst!

Man kan ju se statistik på hur många som läser ens blogg varje dag, himlans festligt att så många verkar gilla min. Eller ja, gilla och gilla. Finns nog en och annan som ska gå emot strömmen och hata den. Men den personen är nog bara avundsjuk på mig för att jag är så bannat råball! Haha :P


Nee.. Nu blir det bums i säng, pilla lite på mig själv eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0