Jodeladelidehoo!

Nu grabbar och tjejer blir det snart tatuering av igen! En som jag har ritat själv. En sjöjungfru som jag ska ha på vaden och ner lite ut på foten :) Ska bara gå till någon skillad tatuerare som får finslipa den lite :) Sen när det är dags för gaddning ska jag släpa med mig Milla så att hon får sin gjord nångång också, den som hon fick utav oss brudar i födelsedagspresent, vilket var ett tag sen! haha!

Oj vad jag har jobbat på sistånde, tung är jag! Money money money ;) Skönt att vara ledig imorgon! Tänkte sova ut ordentligt då, men icke! Ska iväg med pappa och greja lite!

Himlans trött är jag! Steg upp klockan 6 imorse och sen iväg till jobbet.. Efter det åkte jag hem och somnade till lite på soffan och så helt plötsligt ifrån ingen stanns kommer mamma och slänger en pizza på mig, haha! Ja det var gott! Sen var jag på bio med Sofie :) Såg Förtrollad! Rätt kul film, men den rekomenderas nog mer till tjejer om jag ska vara ärlig. Efter det åkte jag hem till Jc och lattjade lite innan de tre lustigkurrarna skulle ut på krogen. Så jag och Jove åkte och köpte godis och en ny Wunderbaum, så nu gottar min bil lukt igen, haha!

Oj oj ojdå, värst vad klockan blivit mycket redan.. nu ska jag gå ut och ta mig en nattcigg och frysa arslet av mig, sen ska jag krypa ner i sängen! Night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0