Happy new year!

Jaha, då var det 2oo8 då..

Jobbade hela kvällen först, slutade halv 10. Efter det var det raka vägen hem för att styla mig, sen upp på stan och hänga gäng på Järntorget och kolla på fyverkerierna! Sen drog vi alla hem till Henke & Denise, och efter det vart Jag, Jove, Matte och Tony utelåsta, frös ballen av oss! Matte & Tony sysselsatte sig med att försöka skjuta upp raketer under kjolen på mig! Jag vart ganska barsk då, jädrans ungjävlar! Sedan kom Jove sladdandes med en rullator och skrek "såhär kan minsan inte kärringjävlarna göra!", och kaboom så voltade hon över rullatorn när hon körde på en trottoarkant. Sen tog jag med henne på en liten tripp när hon satt på den, kubbade mott ett par gupp och skriker "nu släpper jaaag!", sedan ångrade jag mig när jag såg henne flyga i slowmotion och landa pladask på gatan! Haha! Stackarn.. vad dum jag är! :D

Efter att väntat på taxi i kanske två timmar så kom vi tillslut hem! Jag och Milla försökte göra oss lustiga och bankade på dörren till Jove och Matte, när de väll öppnade stack vi fram ett förstoringsglas. "Tänkte att du kanske behövde denhär Jove, den har en lampa också!" Haha, stackars Matte råkar alltid ut för nåt :D Sen gick jag och Milla ut och sprang omkring i trädgården med tomtebloss, sedan bestämde vi oss för att ha spytävling, jag vann med 6-4 :D Haha!

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid henne och kolla på porr! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

God Fortsättning!

2008-01-01 @ 08:31:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0