Halsfluss :(

Skjut mig nån? En sån jävla smärta! Det blir inga stora sattser svalda här inte.. Ett litet försök till att vara rolig, men jag känner mig ganska misslyckad, så ni får ha lite överseende med mitt tillstånd. Jag har inte ätit på 2 dygn, inte sovit något vidare bra heller, jag har mest gråtit bort tiden.. Jag har ont i hela jävla kroppen, och så kan jag inte prata. Jättejobbigt är det! För tillfället mår jag faktiskt lite bättre, pillerproppad är jag! Himlans lustig värld jag är i just nu.. kom och hälsa på? haha!

Vad händer i veckan då? Om jag minns rätt så är det måndag idag. I och för sig är klockan över 12 så det kan mycket möjligt vara tisdag också, eller onsdag.. skit samma! Jag vet inte vad som händer, bli frisk! På fredag ska jag till Klaras iallafall. Ska kolla på när min kära väninna Dannie står på scen och pratar och visar alla möjliga sexleksaks produkter, haha! Tung är hon! Sen på Lördagen tror jag minsan det kanske lutar lite åt Frimis, Dj Les Fleur från Berlin kommer dit, låter himlans skillat, så det kan man ju inte missa!

Jag tror jag ska dra ner lite filmer nu, så att jag har något att sysselsätta mig med denna natt. Någon som har något förslag på någon ROLIG film?


Kommentarer
Postat av: David

ladda ner Wedding Daze!!! ganska rolig faktisk

2008-01-22 @ 13:41:28
URL: http://Yazdany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0