Absofuckinglutely

Det här med bloggande är rätt kul faktiskt :)

Klockan är snart 5 på morgonen och här sitter jag och dricker te, halsont och febran har smygit sig på mig, inte coolt! Sämst är det.. :(

Var och tränade med Milla igår på gymmet, himlans trevligt! Men jag tror nog inte att jag ska gå efter hennes schema nästa gång, hehe, klenis ;) Efter det drog vi hit och stylade oss lite sen drog vi till MM och träffade Jove & Emma! Det var också himlans trevligt! Sen blev det MAX så att de fick fylle äta lite, jätte lajbans sak man fick i Maxboxen den här gången, haha! Så barnsliga vi är :D

Imorgon ska jag bara ligga under täcket hela dagen känner jag, det är minsan mest syndast om mig i hela världen just nu! Sen ska jag vara frisk på Fredag, för då ska jag till Makeup Store och bli stylad och få grejer, bara för att jag är bäst! Och bara för att mina tjejor tycker om mig så himlans mycket att de unnade mig 600 spänn där som 20-års present :D För bra är ni!

Om man inte är sugen, är man avsugen då?

Kommentarer
Postat av: David

Tack för den du! hahahahaha fjant

2008-01-22 @ 00:17:25
URL: http://Yazdany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0