Sömnlöst..

Ja har man inget bättre för sig så..

Brukar du komma i tid: Absolut! Irriterar mig på tidsoptimister!
Vad hade du i din mun senast: En Mucoangin
Hur känner du dig nu: Lite småtrött, uttråkad och ont i halsen
Kan du laga mat: Ja men det är väll självklart, jag är ju en kvinna!
Vad tycker du om fötter: Lustiga
Första riktiga kyssen: 12år, på Järntorget, med en främling! Jag var ball redan då, haha! 
Är du smart: "Om jag skulle visa hur smart jag egentligen är, så skulle folk bara utnyttja det" som jag en gång så fint la upp det.
Vad har du på dig: Mjukisbrallor och tröja
När och varför grät du senast: Förra veckan när jag hade halsfluss, pain! :(
Var det pinsamt att svara på det: Inte då, jag är cool! ;)
Första sporten du började på: Innebandy
Hade du en bra kväll igår: Vad gjorde jag igår kväll?
Din favoritdryck på morgonen: Vatten eller te
Har du nångång ljugit om din nationalitet: Ja, jag ser tydligen rysk ut, haha!
Vad ska du göra i sommar: Flytta till egen lya kanske. Sensation Black skulle vara himlans kul också!
Har du vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person: Aldrig hänt!
Är du nöjd med ditt liv: Javisst, dumt att klaga! :)
Vad vill du jobba som: Ambulanssjukvårdare är planen..
Har du tråkigt just nu: Njaae, detta är en rätt rolig sysselsättning när man har tråkigt!
Första husdjuret: Kissekatt
Har du haft sex nångång under den senaste veckan: Jaa :)
Vad gör livet värt att leva: Det vanliga, familj och vänner osv osv..
Vad i livet ångrar du: Förflutet är förflutet..
Är du bortskämd: En aning kanske, haha
Är du trött: Mja, lite tlött i ögat är jag allt..
Vad gör du imorgon: Förhoppningsvis mår jag bättre, då ska jag köpa nya pjux!
Har du opererat dig nån gång: Nope, jag har hållt mig i skinnet!
Din första piercing: Tungan var det nog..
Favorit kroppsdel på motsatta könet: Mmm, massa! Ansikte, mage, armar, axlar, grrr.. :)
Äter du på någonting just nu: Neefan
Föredrar du kramar eller kyssar: Kyssar ;)
Har du någonsin nobbat någon som haft känslor för dig: Mjaou.. inte blir jag tillsammans med någon för att vara snäll!
Är du konfirmerad: Nope, vad ska det vara bra för?
Har du sagt till din mamma att du hatar henne: Jo.. :s
Skulle du kunna tänka dig att vara med i Big Brother: Absolut! ;)
Känner du någon som sitter i fängelse: Mja, om han inte är ute nu.. (?)
Har du legat med en kompis: Ja det har hänt :P
Fortfarande kompisar: Javisst!
Vilket är det värsta kok stryk du fått: Näsbenet knäcktes och åkte upp i hjärnan, sen såg jag ut som en tvättbjörn i en vecka
Har du dansat i köket helt ensam: Dansa när man lagar mat är den extra kryddan :D
När googlade du ditt namn senast, och varför?: Var inte så länge sen faktiskt, en tvångstanke typ, haha!
Vad irriterar människor sig på hos dig: Att jag är för snäll och har svårt att säga nej :P
Har du haft sex på offentlig plats: Jaa, sånt är lajbans! ;)
Vad åt du senast: Choklaaad :D
Hur är vädret hos dig nu: Kolsvart, snö och slask, brr..
Har du rakat bort ögonbrynen: Ja jag hade en sådan period en gång i livet, hemska tonår!
Vem snackade du med senast i telefon: Det var nog Jove om jag minns rätt
Tycker du det är kul att städa: Ja ibland, när man ser skillnad :P
Är du för blyg för att bjuda ut någon: Mjaou :)
Sover du tungt: Ja på sistånde har jag fan börjat göra det, men det betyder väll att jag mår bra? :)
Kan du nudda näsan med tungspetsen: Ne, det är för hightech för mig..
Ätit något så äckligt att du spytt: Ne, men en gång åt jag så många blodapelsiner att jag kräktes. Aldrig mer blodapelsin!
Vad har du för färg på tandborsten: Rosa och vit
Vad gjorde du klockan 8 imorse: Då slåpade jag :)
Hur många kuddar sover du med: 3st, måste ha lite variation under nattens gång
Vad handlade ditt senaste utbrott om: Får inte utbrott så ofta, så jag minns inte
Vad är det närmaste döden du kommit: Den hemskaste gången var när jag höll på att krascha med ett tåg :s :(
Vad köpte du senast: En 2 liters cola
Hur många barn vill du ha: Minst 3 :D
Om du var tvungen att välja, brinna upp eller drunkna: Brr.. drunkna antar jag
Rullar du spaghettin eller skär du den: Rullar, oftast
Vad ska du göra härnäst: Sova tror jag nog bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0