Skjut mig

Så jädrans trött är jag på allting just nu! I 2 veckor har jag haft bannat ont och mått som en skev åsna, idag fick jag börja med smärtstillande, plus en rad andra lustiga piller. Läkaren tycker jag ska överväga till att operera bort mina halsmandlar, låter hemskt! Jag svettas som en gris, har blivit bannat svag och har glömt bort hur mat smakar och tuggmotstånd känns.. Jag bara klagar och klagar, men passar det er inte så är det bara att slå igen denna blogg, för mitt liv är inte så roligt just nu! Jag är trött på det, TRÖTT!

Jag är trött på andra saker också. Som att vissa folk kan göra en riktigt förvirrad, ena stunden är man himlans speciell, andra stunden så är man.. ingenting..

Jag har hört att heroin ska vara bra, det dämpar det mesta..
Nej men, jag är för frän för såntdärnt! jag håller mig till pillrena jag redan har.. Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Louise , du klagar o klagar , haha nää skoja baaraa ;) klart du ska få klaga pullan, det är ju bara ja som är ett klappmongo ! haha /jooweey

2008-02-06 @ 15:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0