Badaboom!

06.36: Jag har inte gått och lagt mig än! Om ni undrar varför, så kommer ni aldrig få reda på svaret, känns det bra? ;)

Har ni någonsin hört en så skön låt att ni nästan skulle vilja sätta på högtalarna? Det har jag! Unzar den som fan nu, men jag tror jag passar på det där med att honka högtalare, inte riktigt min grej!


Satt och kollade lite efter lägenheter förut, men det finns ju bara små nedrans 1:or! Jag vill ha en 2:a, skare va så skare banne mig va! Annars kan jag lika gärna bo kvar här hemma!


Jag satt nyss och läste lite i en 15-årig mammas blogg. Så överambitiös, hur orkar man? Och det var nog banne mig den tråkigaste bloggen jag läst på länge, jag tror jag vet allt om hennes bebis nu, vad den gjorde igår kl.14.04, vilken barnvagn den har, vad för blöjmärke hon har, när den spydde sist.. När jag blir morsa ska jag banne mig inte bli sån! Heelt uppslukad av min lilla nusse-plutte-lille-mammas-mysegose-trudelutt-korv! Jag kan nästan lova att det sticker i nån liten mamsegulls ögon nu när hon läst detta, men så är det. Det är inte intressant att veta vilken färg på bajset era ungar har! :)

Känns ju värdelöst att gå och lägga sig nu.. har ställt klockan på 12 utifall! Jackie kommer väll annars kicka mitt arsle om jag ligger och sussar istället för att befinna mig uppe på stan vid 2 tiden.. fruntimmer.. ;)

Nefan, nu ska jag göra te..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0