Uppe med tuppen!

Nu undrar väll ni om jag slagit i huvudet eller rökt för mycket braj, men så är inte fallet! Kände bara för att jag inte hade någon lust för att sova bort denna dag! Är inne på min andra maskin med tvätt, har bäddat rent, städat, käkat frulle, ska strax ut med Zebb och sen ska jag banne mig lägga mig i ett välförtjänt varmt bad, livet!

Imorgon är det nyår, och inget är planerat! As nice! Jag är ju bjuden på ett par fester, men vi får helt enkelt se vad som händer och vad jag har lust för! Har man inga förväntningar så kan det bara bli kul! ;)

Nu äre dags att tralla ut med Zebb! Får se, kanske ringer och terrar lite folk sen.. finns en möjlighet att jag vill inta staden idag och införskaffa mig lite extremt nödvändiga grejer, och då äre ju alltid kul att ha med sig någon lajbans lirare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0