Söndag!

Happ! Ännu en helg förbi.. Jag & Milla var barnvakt i fredags och halva lördagen till Sofie´s William.. vart full rulle på Lek&Bus-landet minsan! Haha, jag och Milla var väll mer eller mindre helt slut efter det! Slog sen två flugor i en och samma smäll och barnvaktade Millas småsyskon också, vart pizza och filmtajm! Sen hem till mig och slagga, och, William är nog den lustigaste sovandes saken jag sett haha.. helt plötsligt låg han kors och tvärs och upp och ner i min säng, och ibland vaknade man upp av att han låg rakt över både Milla och mig, hehe..

Och Lördagskvällen spenderades först hos Dannie en sväng, sen drog vi oss mot Pasta och MM.. men, jag och Milla gav upp efter en sväng, så värdelöst där, plus lite andra grejer som spårade.. så vi drog till världens ände, hem till Peter! Jag har fan alltid ont lite här och var på kroppen efter att jag träffat honom.. Jag och Peter kan inte vara i samma rum utan att skojbråka och fightas, haha! Sicken tur att jag hade Therese som backup ibland, när Peter glömde bort att jag faktiskt inte är en 120 kilos karl, haha!

Idag då? Jo nu ska ni få höra gott folk! Jag ska strax träna :D Första gången på 3 veckor! Ska bli så jävla härligt! Men samtidigt.. sämst! Jag som kämpade så jävla hårt i 3 månader, istort sett varje dag med både träning, matvanor och disciplin.. sen kom en jädrans förkylning ivägen och fuckade upp allt! Står på ruta ett nu.. men, fixar man bara dom första dagarna så är det lungt sen :)

Imorgon blire julklapps-jakt på Marieberg, hör av er om ni vill haka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0