Snööö


Snö, snö, massor av snö! Jag älskar snö! Iallafall när den ser ut som den gör nu där ute..
Idag drog iallafall Jag & Zebb med Dannie & Bosse ut till Karslund och traskade.. Kanske ska berätta att det har sattsats pengar nu i vinter, på vem som halkar först. Jag vet inte om jag ska tala om det här med glädje men alla, alla! har sattsat sina pengar på mig! haha.. Jag har lagt mina på Bosse, och idag, höll jag minsan på att ta hem storkovan när han flög efter Zebb! Men icke.. Jag ska skaffa dobbar under skorna! Som Bosse sa, pengarna gör det samma, det är ens värdighet som står på spel!

Happ! Imorgon äre fredag, den 12e, dagen jag egentligen skulle ha varit född på, men naa, mer chill i mammas mage! Får se vad som sker imorgon.. Jag och Kim har väll lite småplaner på att begrava små barn i snön eller nåt, nån som är på? Och på Lördag kommer iallafall Adam Tensta till staden så jag ska väll glo på honom.. brrrrapp!

Nu ska jag ut och bolma lite, sen blire till att krypa ner i sängen och kolla på Felon, grymt bra film!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Vesterlund

Vill också ha snö :(

2008-12-18 @ 15:32:07
URL: http://vesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0