Melly Chlistmas!

Vilken jädrans jul alltså! Menat positivt! För det första så vart den vit iallafall! Igår kändes det som att det var vår ute, och idag när man vaknade upp så pang poff så var det vitt ute! Nice!

Jag samlade även på mig lite vuxenpoäng idag när jag insåg att det är fan så mycket roligare att ge bort saker än att få! Eller ja, det är ju bannat kul att få också, men aa, you get it!

Sen tog jag dessutom på mig rollen att vara tomte! Fan jag borde börja extraknäcka på det där.. helt fantastisk var jag, och säkert den roligaste, gav alla ett skratt! Det är så jag göré.. :D

In på småtimmarna så åkte jag iväg och hängde lite i gäng med Jove & Stefan.. Förstår egentligen inte hur folk orkar dra sig ut på julaftonskvällen och festa arslena av sig efter all julmat, julstök, socialande med familj och släkt.. Jag kände mig helt slut och chill var det enda rätta!

Imorgon blire utgång iallafall.. Klaras! Var ett jädrans tag sen sist jag var där, men det kan ju bli kul! Shaka lite arsle :D




Sötaste Tomten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0