Brainfreezeee

Aa det kan man ju säga! Känns som min hjärna frusit sönder utav kylan där ute, brrr!

Började min dag med att leta efter min mobil, lägger den alltid bredvid sängen, men idag låg den fan inte där.. plöjde igenom hela min säng för att hitta den.. men naa! Sen hittar jag den, under min madrass! Haha.. varför i helvete hade jag lagt den där? Kollade på missade samtal, aa jag förstår! Jobbet hade ringt tidigt som tusan imorse, och då äre ju såklart att man istället för att stänga av ljudet så pular man in den under madrassen, haha!

Åkte sen ut till flyget och blev serverad frukost utav Jove, hamburgetallrik! Sen åkte jag och Stefan upp på stan och grejade med lite hemlisar, hoho! Sen vart det samling hemma hos Jove, fick träffa Hanna som kommit hem över jul :D Idag har jag fan skrattat så mycket så man tycker nästan att jag borde ha ett sexpack på magen! Haha för festligt, jag blir så lycklig! :D

Nej, nu ska jag.. som om du bryr dig om vad jag ska göra nu!? Jo! Klart du gör, du läser ju min blogg! Nu ska jag krypa ner under varma täcket bredvid Zebastian, äta choklad och kolla porr!

Aajuste, en liten sak till..
SÅNNA SOM DU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0