Underbaaart

Haha, alltså gårdagskvällen var tamefan den mest klockrenaste på länge! Så jäva dunder kul hade jag, haha! Så mycket sjukt som hände, vi skulle banne mig anställt en kameraman som sprang efter oss :D Jag, Hanna, Bosse, Milla & Johanna sladdade lite snyggt in på MM-baren.. sen började allt! Svampstuvningar, goda vakt-chebaber, dick-in-a-box, sim-kort, Elvis-frilla, kukväxter, shettlandsponny, 118 118, Ordjakten.. aa jag skulle kunna rabbla upp en hel del kod-ord, haha! Får ju fan inte missa att nämna PARTYPINNE! haha, jag blir så lycklig!
Jag kom hem vid halv 4 imorse, trodde jag skulle vara dödens död och tänka tanken att sjukanmäla mig ifrån jobbet, men icke! Jag vaknade fan klockan 9! Ding! Klartvaken! Skeev är jag :D




Nefan, back to reality.. måste slagga! Alltid lika kul att titta på folk som går walk-of-shame på söndagmornarna uppe på stan, haha! Nej, det är inte min hobby, jag börjar jobbet kl. 7 imorgon, hehe, så haru vägarna förbi Järntorget då kan du ju säga hej heeeeeeeej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-17 @ 15:46:46
URL: http://miiillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0